klubbhuset

Vi har ca. 300 medlemmer. Klubbens viktigste formål er å arbeide for riktig behandling av hunder, og at aktivitet med hunder drives i verdige former. Du trenger ikke å drive med konkurranse for å være hos oss, og blandingshunder er selvfølgelig velkommen til alle aktiviteter.

Vi holder til ved Farriskilen i Larvik. Her disponerer vi et område med klubbhytte og grusbane. Området rundt oss er et friområde og her er det mange muligheter til turgåing. Man kommer rett inn på løypenettet som går fra Bøkeskogen, og her kan man fint velge seg både kortere og lengre turer.

På grunn av E18-utbyggingen så er området vårt betraktelig redusert for en periode, og all kjøring til området vårt foregår via Gopledal og Bjørndalen.

Klubbhytta er åpen onsdager fra kl 18.00 – 20.00 og lørdag kl 14.00 – 16.00. Her selges det kaffe og brus. Lørdager lages det vafler også.
Velkommen inn til en hundeprat!!

BLI MEDLEM

Hovedstyret 2016/17